Plugghumör .... not

Godmorgon :)

Idag är en dag då jag önskar slippa se skolböckerna och göra något roligt som att vara med Danne eller bara ligga och spela Sims 3 :) Men pluggar man på distans lär man ta tag i allt själv och planera för att hinna med allt. Så jag måste plugga fast jag inte är på plugghumör.

Älskling kom igår på kvällskvisten och piggade upp mig efter den tråkiga dagen :) Mysigt <3 Sen fixade han Sims 3 på min dator så nu kan jag spela hur mycket jag vill, haha. Spelade faktiskt någon timme efter att han dragit hem och kunde såklart inte slita mig heller. Suck. Beroendeframkallande ^^

Tyvärr har jag inte tid mer här just för tillfället, får bli senare! Pusspuss.




Danne. Du är tamefan mitt liv. Jag älskar dig <3


/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0