Onsdagskväll

Hejhej

Fixade klart mitt kunskapstest och det är så skönt att ha det gjort och därmed en sak mindre att ha i tankarna. Idol har jag även sett på ikväll, nicenice. Vi får se tjugo i elva vilka som åker ut. Hoppas åtminstone Erik blir kvar.
Jag besämte mig för en stund sedan att rensa ur min byrå som är proppfull där en del av kläderna jag inte använder eller vill ha kvar men ändå har dom kvar, men beslutade när jag började att jag fixar det där imorgon, är för trött nu :P

Och kläderna jag skulle visa för er som jag inhandlade idag får bli typ imorgon pga att allt krånglar så inte bilderna vill in i datorn. Orkar inte bråka med kameran och datorn just nu haha.

Nu: Sims (var ett tag sen jag spelade det nu här hemma) och tv :) Missa inte Idol sen då ;)

Pusspuss.

/ Jossa
 


Kommentarer
Postat av: tessan

hahaha fjortisrosa! har du nå rosa jag kan låna? äger INTE ett enda plagg :P

2009-10-01 @ 00:10:17
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0