Nervositeten stiger

Tjena.

Jag undrar när nervositeten når toppen. Faktiskt så verkar det inte finnas något stopp i min kropp. HAHA oj det rimmade ju.
Alltså detta är inte likt mig, men jag har inte börjat packa ännu :O Känner mig liiite smått stressad så det kanske är bäst jag börjar va?

Jobbigt att åka ifrån älskling idag efter en underbar helg med honom. Vet inte när vi kommer träffas och mysa igen exakt, kanske om en vecka sisådär. Det är det som jag stör mig på när det gäller distansplugg, jag hinner inte få så hemskt mycket tid över till annat. Och vad vill man inte mer än att vara med sin älskade prins?

På hemvägen åkte jag och pappsen till affärn och inhandlade lite "matsäck" till resan imorgon. Vi var även förbi min nygifta faster med lite grejer. Nu är jag hemma och ska bara chilla resten av kvällen och packa såklart.



Jag just nu. Hmm. HAHA!
  
 



Skriver mer sen. Puss.

/ Jossa


Kommentarer
Postat av: johanna

snygging där! :D haha.

Det kommer gå toppen bra ska du se! ;) kram <3

2009-09-06 @ 23:28:55
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0