Mysdag inne i staden+nyinköpta kläder :)

Hallåhallå.

Nu sitter jag återigen här vid datorn, hehe hela mitt liv kretsar kring datorn just nu, eller iallafall en stor del av mitt liv. Allt jag gör med skolan är genom datorn i princip.
Annars idag har jag och Linnea tagit oss en cykeltur i motvind till stan där vi gick runt och kikade. Var även in på bibblan och lämnade tillbaka och lånade nya böcker. Suck, börjar känna mig som en stammis på bibblan nu.
På bilderna nedan kan ni se nyinköpte grejer :) Den gråa tunikan är dock från helgen :)

Senare kom Tessan till stan också, då vi tog en fika på det mysiga och rätt så nyöppnat kafé Wayne´s coffee. Vi tre satt och pratade minnen och hur kul det var på höstadiet, det var mysigt och jag tror vi alla tre är överens om att vi skulle kunna spola tillbaka tiden :)
När vi sedan fikat och gått på stan lite mer cyklade jag och Linnea hem igen, Tessan den fuskisen hoppade på bussen istället ^^ 
När jag och Linnea cyklade i motvind uppför den dryga och branta Upplandsleden så åkte Tessan förbi med bussen samtidigt. Hon smsar i samma sekund "Såg jobbigt ut :P" HAHA, jo Tessan .. Det var jobbigt..
Eller hur Linni? ;)

      
H&M 249:-             Gina 99:- Rea       Indiska 99:-



Nu blir det till att äta mat innan kvällens händelser sätter igång. Pappa ska börja med maten nu så det får nog bli lite sims-spelande innan tror jag. Sällan .. ja jag vet x)

Pusshej på er allihopa.

/ Jossa

Kommentarer
Postat av: tessan

hahaha :D

2009-09-22 @ 18:40:10
URL: http://tessannw.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha jo det var jobbigt ;)

2009-09-23 @ 12:43:22

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0