Min dag igen.

  • Förbereda mig inför kusnkapstestet i skolan                      CHECK
  • Duscha och göra mig iordning                                          CHECK
  • Kika på resa och boedende inför nästa tripp till Skelle    
  • Beställa hem några saker jag behöver från H&M               CHECK (Blev stan med Linni ist)
  • Middag hos mormor                                                        CHECK
  • Idol             



    Min dag vart som tänkt förutom att jag och Linnea tog oss en tripp till stan och shoppade lite saker + tog en liten fika. Trevlans :) Det blev stan istället för att beställa hem saker från H&M. Vad jag köpte får ni se senare för just nu håller jag på med kunskapstestet .. Drygt värre alltså.

    Pusspuss hörs senare.

    / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0