Måndag

Godmorgon

Vaknade för ca. två timmar sen då jag låg och drog mig en stund innan jag gick upp för att skriva på min fältstudie. Jag har kommit lång på den nu så det är superskönt, jag tror inte jag har så mkt kvar nu på den.

Idag blir det plugga klart på fältstudien och troligen påbörja lite på nästa grej vi ska göra vilket är kunskapstestet på lagar och författningar. Sen ska jag även träffa Jennie som frågade igår om vi skulle ta en prommis med katterna, så det ska vi göra :) Min och Dannes tjockiskatt behöver nog komma ut och röra på sig lite hehe.

Igår hade jag mysigaste kvällen med Danne, alltid trevlig det :) Prommis hand i hand, filmer och allt myspys :) Me like! Du vet det redan men jag säger det ändå, jag älskar dig Danne :)<3

Nej men nu måste jag återgå till plugget. Puss på er.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0