Jossa&Tessan-dag idag

Godmorgon :)

Gud så skönt det var med fredag igår. Pluggade ju också lite men det var så skönt med fredag ändå. Danne, min fina pojkvän köpte en jättefin klocka till mig igår. Tack så mycket älskade du, love you <3 Den är så typisk mig också, vilket är skitbra! Ni vet.. Rosa och diamamanter, thats me! :D
Vad vi mer gjorde på dagen var besöket till Dallas pizzeria med några kompisar till Danne och även en av hans kompisars mamma var med. Jag åt en supergod sallad som hette Husets pasta, rekomenderar den på Dallas pizzeria ;D

 
Här ser ni klockan, men bilderna är så orättvisa.. Den är finare i verkligenheten tycker jag. Man ser inte diamanterna så bra, som finns även i själva klockan. Men aja, tack älskling <3




På kvällen igår så var vi hemma först och chillade, lyssnade lite på musik osånt :) Sedan promenixade vi hem till Dannes kompis för att se idol, vi spelade även lite xbox 360 oså.

Vid tiotiden vandrade vi hemåt och hade myskväll tills vi somande :) Och det blev dock inte allt för sent för min del för jag var så trött.

Vaknade för en stund sedan bara, sitter här och vaknar till lite. Tänkte väl göra mig iordning om en stund också. Senare ska jag till Tessan, som rubriken säger, en Jossa&Tessan-dag :)<3

 
Pusspuss på er.

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0