Jobbig morgon

Godmorgon.

Ingen bra start på morgonen, är för trött för att göra något. Har träff med min PBL-grupp nu på Adobe connect men vill helst gå och lägga mig. Undra om jag vaknade på fel sida idag? ^^

Förövrigt idag så har jag och min PBL-grupp möte med en av våra lärare om en halvtimma ungefär. Vi ska gå igenom lite inför seminariumet nästa vecka. Sedan vet jag inte vad som händer, blir nog en chilldag eftersom jag inte vill bli sjukare. Thank god för värktabletterna.

Imorgon är det fredag, är det inte underbart? :D Ohyes. Men för att det är helg betyder det inte att jag kommer få helt ledigt, har så mycket i skolan att det inte är klokt.


Så här känner jag just denna morgon. Hehe.




Skriver mer senare. Puss på er.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0