Hejdå Gävle & hej Skellefteå

Hello.

Om endast ca. 2 timmar går mitt tåg här från Gävle tågstation till Sundsvall. Där kommer jag byta till buss och resa vidare till Skellefteå. Jobbig resa, det tar ju ett par timmar kan man ju säga. Tur att jag kan sitta vid datorn dom två första timmarna iaf. För det finns väl eluttag på tåg? Men inte på buss? Jo men så är de tror jag. Hade det funnits på bussen också hade det varit toppen för då skulle jag haft något att sysselsätta mig med iallafall. Typ Sims 3 och film/serier.
Klantig som jag är glömde jag hårtorken och två saker till hos Danne igår som jag måste ha med mig, så innan min snälla mormor skjutsar mig till tåget ska hon skjutsa mig till Danne så jag får hämta sakerna.


Sista inlägget innan jag drar tror jag. Hoppas jag får tillgång till internet där uppe på nåt sätt. Och jag måste säga att dom som har comviq kompis är det synd om, dom smsar jag gratis till, och vad gör man inte när man är uttråkad? ;)

Ha det bra här hemma i Gävle. Puss på er allihop. 


Jag just nudå.
 


Jag älskar dig mest av allt Daniel, kommer sakna dig. Vi ses troligen på fredag eller i helgen :) Du är bäst, glöm inte det vackra du <3


/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0