Heeemlis.

Hej.

Imorse när jag gick upp gick jag igenom hela arbetet, ändrade lite och fyllde på med lite mer text. Eftersom jag är klar med arbetet i god tid så tyckte jag att jag kunde lämna datorn en stund och cykla in till stan för att leta present till min älskade boyfriend som fyller på fredag :) Vad jag har köpt är en heeemlis ifall han skulle kika in här.

Ska ta och slå in det nu så det är gjort. Kika igenom processdagboken en snabbis och sen försöka påbörja nästa arbete. Sen ska jag ta och fixa mat tills pappa och bror kommer hem. Vad händer efter det då? Slappa med sims ellllller? :D:D




Jag just nu med böcker.. BU!







GAH  det åskade om jag inte hörde fel..


Puss

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0