Grattis på din dag Linni :)

Tjohej på er.

Hoppas ni mår bra, själv börjar jag bli sjuk tror jag. Har någon konstig känsla av det. Plus att min söta pojkvän kände sig dålig idag också så inte är det omöjligt att jag blir det isåfall. Efter denna myshelg med älskling är det dags för plugget igen. Har bland annat handlat med pappa och pluggat idag också.. Men nu på kvällskvisten var jag över till Linnea som fyller 19 år idag.
GRATTIS LINNI :)<3 Hoppas din dag varit bra och du är nöjd med dina presenter :)

Nu ligger jag i sängen och är faktiskt rätt trött. Tänkte kika lite på internet nu, typ bloglovin facebook osv och sen se ett avsnitt av någon trevlig serie eller om det kanske går något på tv? Lets see. Sen blir det sleeptime. Härligt. Underbart. Soft. Skönt. Ja ni vet ju hur härligt det är att sova..

Imorgon är det måndag. Ser fram emot den dagen på ett sätt, men på ett annat sätt ser jag inte fram emot den. Vill ni veta varför? Jo för att jag har plugg att fixa SUCK, därför längtar jag inte alls. Men jag tycker det ändå blir trevligt för jag och min älskade Daniel har måndagsdag imorgon. Hoppas verkligen vi hinner träffas och mysa, skulle vara underbart :) Kan inte förstå att man kan älska någon så mycket som jag älskar min Daniel. Underbart det.




Innan jag säger godnatt får ni se några söta bilder på Linneas hund Hampus som jag knäppte på idag :) Eller nej ni får se det imorgon eller något för det strejkar här i datorn just nu. Får inte in bilderna i datorn.

Puss och godnatt.

/ Jossa


Kommentarer
Postat av: Linnea

tack :)<3

2009-09-13 @ 23:42:24

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0