Gårdagens lilla händelse

Hallooo.

http://gd.se/nyheter/blaljus/1.1319149
 - Kika här för att läsa om händelsen.

Igår när jag och pappa var ut en sväng på kvällen för att svänga förbi stan och sen skulle jag övningsköra till en familj på "landet" som vi skulle hälsa på hände en liten sak på stan.
Precis bakom kyrkan som är typ mitt i stan kommer polisbilar i världens fart och som knappt hann stanna bilarna innan dom hoppat ur dom och skrek typ: "Polis, lägg er ner på marken" och laddade sen sina vapnen. I vanliga fall laddar dom inte vapnen om inte bovarna är bevapnade och det var dom igår fick jag se på Gd´s hemsida.

Det var lite spännande, haha jag och pappa var tvungen att åka upp trottoaren med bilen när poliserna kom i full fart, sen hamnade vi där en stund till för vi var så nyfikna på vad som hände. Dock såg vi inte när tjeje lade sig på marken men vi såg vad poliserna gjorde hehe. Jaja, spännande.


Kom precis hem från bibloteket (Ja, idag igen) med mormor, var tvungen att leta en bok igen haha! Nu är jag hemma och sitter här med en kanna saft och redo att köra igång igen. Eller redo och redo, jag är trött och vill bara chilla med Daniel idag. Men nu måste jag ju skriva klart på uppgiften.


 

Myspys med katten      Jag med min nya almanacka
min igår :) <3              i rosa såklart :)




Puss på er

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0