Friday :D

Hej..

OHYEAH idag är det fredag och heelg :D Så skönt. Men som sagt lär jag plugga ändå. Men lite fritid ska jag minnsan unna mig ;) Ska sova hos älskling till söndag, då jag och min familj ska hälsa på kusinerna för att gratta Gustav och sen ska jag träffa Linnea för hon ska få hjälpa mig lite inför seminariumet på måndag. Imorgon blir det en Jossa-och-Tessan-dag :) Vad vi hittar på får ni veta imorgon. hihi.

Igår hade kom Daniels pappa och hans tjej på besök, vi fikade och hade det trevligt en stund, sedan begav jag och Danne oss till pizzerian och sen till Citygross. Blev dock en chillkväll, skönt. Dannes lillebror kom ett tag på kvällkvisten också, förresten så var jag och Danne över på besök hos hans syrra tidigare på dagen. Haha verkar som vi träffade hela hans familj igår, men faktiskt inte.. Han har rätt stor familj, tycker jag iaf :P

Nej men nu ska jag nog läsa lite på internet inför seminariumet, men först blir det facebook ;) Haha.


  


Pusspuss.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0