En kväll med jennie :)

Hejhej.

Jag hann inte med ett till inlägg som jag sa igår. Jag ägnade typ hela kvällen hos Jennie. Hennes kille och bror var där med. Danne var hos kompisarna och kikade på fotboll. Jag och Jennie passade på att spela lite skip-bo då :D Efter matchen kom Danne så var vi kvar en stund sen vandrade vi hem. Det blev mys framför tvn :)

Idag ska jag hem, tråkigt nog. Inte för det är tråkigt att vara hemma utan att jag lär packa och lämna allt folk i några dagar för att åka på klassträff i Skellefteå. Men hoppas det blir roligt och inte bara svåra arbeten.

Men är det nån som har förslag på vad man kan göra under en 10-timmars resa? Mina vänner som känner mig vet att jag blir uttråkad och rastlös efter en halvtimme-timme....haha!

Pusshej.

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0