En konstig dröm

Godmorgon godmorgon.


Vaknade för en liten stund sedan men ligger kvar och kikar på lite tv. Jag drömde iallafall en lite konstig dröm inatt, ärligt tror jag att jag måste ha skrattat i sömnen också. Jag minns inte så mycket men det var så att jag och Kajsa skulle börja i samma klass på högskolan och träffades på en plats på någon stor skola för att vänta in en tjej som var vår "fadder" typ. Det gick väääldigt många elever på skolan och ALLA nyblivne elever gick runt med "ett hål i väggen-dräkter" som är så snygga. Haha tänk tanken på att alla nya elever går runt med en sån där hemskt charmig silverdräkt?!
När vår "fadder" kom fick vi och nån till ifrån vår klass gå iväg nånstans, det var nollning på hela skolgården så vi blev lite smått nervösa i våra silverdräkter vad som skulle hända. Vår fadder som skulle ta hand om oss gav oss också sånna där lös-huggtänder ni vet? Och dom var så stora att vi varken kunde prata eller skratta och vi som var inne i ett skrattanfall just då för bland annat att vi såg så roliga ut med allt vi hade på oss. (Tror det var då jag skrattade i sömnen om jag gjorde det).

Det känns som jag är väldigt nervös inför kursträffen i Skellefteå med min nya klass på universitetet!? Drömmer skumma drömmar om högskolan osv. Ska ju dit trots allt på måndag så. Och det är nervöst. Väldigt nervöst.

Nu ska jag göra ett försättsblad sen är jag klar med hela skiten :)




(Bilderna har inget med texten att göra)


 En väldigt normal bild på mig & Linnea på Color magic^^


  Okej då, vi kan vara normala på riktigt faktiskt :)





Pusspuss

/ Jossa


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag saknar Color Magic :D <3

2009-09-03 @ 21:08:50

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0