Nytt i min garderob

Tjena :)

Idag är det fredag, vilket är superskönt tycker jag. Hoppas helgen blir låång för en lugn och härlig helg är välbehövligt just nu. Men otur som jag har får jag inte en riktigt lugn helg för jag har lite skoljobb att göra.  Men det är ju ändå skönt med helg på nåt sätt :)

Ni missade väl inte Idol igår hoppas jag ;) Det gjorde inte jag. Jag, älskling och mamma kikade på det och efter det tog jag och älsklis en promenix ute i det kalla, förresten .. Det var första ggn jag använde vinterjacka igårkväll ^^ Så himla kallt var det faktiskt.

Idag har jag för det mesta bara klurat lite på min fältstudie, vilket jag ska försöka fortsätta med en stund innan jag ska hem till Danne :) <3


Nytt i garderoben :
  

Uggs: Dinsko 349:- 
T-shirt: Gina tricot 49:- REA ( jag och Tessan var tvungen att köpa när det var så billigt igår :D )
Långt linne: Veromoda 99:- 




Pusspuss på er.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0