Vill ha en mysig vinter med mycket snö

Godmorgon gott folk.

Ny dag idag, vaknade rätt tidigt kan man påstå. Ja men vad händer idag då? Jo jag ska ha seminarium med min PBL-grupp och en av våra lärare klockan tre, nervöst självklart. Detta semiarium är om Psykiatrins historia. Jaja hoppas man klarar det iafllafall.

Jag vill ha helg, ledighet och bara softa och ha kul :) Men efter det här seminariumet har jag en fältstudie att göra som ska vara inne om fem dagaar så den lär man ju göra. Så helgen blir inte skolfri :P



Alltså på sätt och vis längtar jag lite smått till vintern, tänk allt det här mysiga med snön, levande ljus, ta ett varmt bad efter att man varit ute och frysit häcken av sig och bäst av allt julen :)
Så ja, det här är min vinterjacka för i år ;) HAHAH NOOOOT. En av Dannes gamla som jag provade, liiite för stor dårå. Men fattar ni hur sön den var :)


Nej men nu måste jag försöka göra något annat, typ sätta mig fram en bok om psykiatrins historia. Ha det så bra så hörs vi senare. Puss!

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0