Kvällsinlägg.

Godkväll allesammans :)

Så här på kvällkvisten åt jag först kvällis, det fick bli macka med regnbågsfisk på som pappa fiskade upp igår :) Mums. Sedan kom Linnea över och lugnade mig inför morgondagens händelser, och vi kikade igenom lite om fakta för holistisk och biostatisk hälsa osv.. :)


Som jag sa i förra inlägget tänkte jag berätta lite om vad jag gjorde igår. Först och främst vaknade jag upp hos älskling, spelade lite sims och chillade tills klickan blev kring tolvtiden då Tessan hämtade mig så åkte vi hem till hennes killes lägenhet och spelade Guitar hero, lyssnade på musik och snackade :)
Efter ett tag åt vi tacos och sedan hoppade vi i ytterkläderna och åkte bil till nynäs för att kolla på innebandy, det var Tessans killes innebandylag.
När den var slut hade vi båda fått känna på hur det är att sitta på en himla hård träplanka ett bra tag och vi båda hade väldigt ont i ändan ;P Vi promenixade iallafall sen till stan där vi fikade/shoppade. Det var trevligt :)
Senare vid sextiden såg vi en till match och efter den fick jag skjuts tillbaka hem till älskling. Chillkväll sen, myyyys med älskis<3

Hade iallafall en trevlig dag med dig Tessan, vi borde gört oftare ;)<3

HAHA Kom på att jag har "snyggaste" filmen på när Tessan parkerar om efter en skitbra parkering uppe på trottoarkanten, nu vet jag ju inte hur man lägger upp en film här som man spelat in från mobilen!
Någon som vet hur man gör? :)


Här nedan är jag, i ny klänning (den lila) och nya jeansleggings, så skööna :) + nytt rosa armband.

 
 



Linnea och hennes sötis hund Hampus, på första bilden säger Linni "kanin" och se så duktig Hampus är.
Bilderna är från när jag besökte Linni på hennes födelsedag.
  
 



Min och Dannes söta Frida fick smaka tårta på Dannes födelsedag :)
Hon fick självklart inte häta upp hela den biten om ni trodde det :P Hehe.
 


Nu ska jag ta och spela lite sims och/eller se något spännande avsnitt av någon serie och sedan sova. Godnatt på er. Pusspuss :)


/ Jossa





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0