Dagens

Dagens humör: Rätt bra, lite otålig har man varit kanske
Dagens klädsel: Mjukisar (slapp-hemma-plugg-dag)
Dagens smink: Inget, helt natural idag
Dagens frisyr: Uppsatt i en bulle
Dagens planer: Gå i skolan eller ja skolan är ju mitt hem, men plugga då iaf.
Dagens vill ha:  Sovmorgon
Dagens tråkigaste: Gå upp tidigt för att plugga
Dagens roligaste: Ikväll blir nog roligast
Dagens köp: Inget, men har lånat böcker till plugget på bibblan ^^
Dagens saknad: Daniel min älskling <3
Dagens låt: Har inte hunnit lyssna på nå musik idag

Dagens dummaste: När klockan ringde imorse och jag ville sova mer
Dagens drog: Datorn hehe, kan inte plugga utan den!
Dagens smarrigaste: Nektarin
Dagens tanke: "Vill bli klar nu vill bli klar nu, skyynda lite" ja, ett arbete i skolan som jag vill gö klart snaabbt






/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0