Då var måndagen slut

Godkväll.

Dagen har haft sina skavanker men det var imorse/förmiddags det, resten av dagen har varit bra :) Linnea kom över och hjälpte mig med pluggandet lite för jag behövde någon som puschade upp mig idag. Tack för det Linni <3 :)

Efter pluggandet har dagen varit lugn, eftermiddagen var ännu bättre för då kom älsklingen hit och vi hade så mysigt så :)
Lovelove<3

Vid halv tiotiden följde jag också med Linnea som sällskap till tågstationen för att hämta hennes syrra, första gången jag åkte med Linnea sedan hon fick körkort, nicenice :D

Nu är planerna att krypa ner under ett varmt täcke, byta några fina ord med Daniel och se något trevligt avsnitt av någon serie och självklart hoppas jag inte vaknar upp värsta sjuk imorgon (börjar känna mig lite sick, tråkigt nog). Såg 2½ män igår innan jag däckade iallafall, hann ju inte ens se klart ett 20 minuters långt avsnitt, det är ett bevis på hur skolan tar kål på en. Haha.

Nej men godnatt på er. Pussis.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0