Chillkväll & Idol från Gävle (Y)

Morsning på er

Trött och typ lite småsjuk. Segt. Men käkar värktabletter så hoppas jag man blir bättre om en stund. Igår efter vi var klar med skolarbetet så chillade jag hemma och vilade mig lite, lagade även mat tills pappsen kom hem. Sen fick jag skjuts till Danne och det blev en chillkväll eftersom jag behövde ta det lite lugnt.
Senare idag ska jag hem tror jag, skolaskolaskola, den gör så man inte får någon riktig fritid :P Jaja.

Idol igår var ifrån Gävle, lite kul faktiskt, man kände igen några styckna :) Idol ikväll igen men ifrån någon annanstans :)



Puss Puss

/ Jossa

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej..



Snubblade in på din blogg =) Fin var den måste jag säga =)

Bara en fråga.. Vad pluggar du till?? Har inte hittat nåt inlägg där du berättat det =P



Ha det! Kommer att fortsätta läsa =)

2009-09-16 @ 14:40:41
Postat av: Maria

Hej..



Snubblade in på din blogg =) Fin var den måste jag säga =)

Bara en fråga.. Vad pluggar du till?? Har inte hittat nåt inlägg där du berättat det =P



Ha det! Kommer att fortsätta läsa =)

2009-09-16 @ 14:41:19

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0