Borta bra men hemma bäst

Hej igen :)

Jag skrev världens längsta inlägg nyss om mina dagar i Skellefteå och när jag tryckte på "Spara & publicera" kom man till startsidan för att logga in igen och inlägget var raderat. Suck. Jag orkar inte skriva om det just nu men det får bli en annan dag, kommer säkerligen lägga upp några bilder därifrån också.
Ska också påpeka att jag hade närmare 700 nya inlägg på bloglovin att kika igenom. Undra om man orkar?

Nu ska jag göra mig iordning och sedan göra det bästa som finns. Vara med min underbara pojkvän, jag älskar och saknar dig <3

Nu vet ni att jag överlevt dagarna i Skelle, uppdaterar om den trippen en annan dag.

Pusspuss

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0