Bomhus :)

Hejhej.

Idag har det inte blivit något bloggande för min del. Det första jag gjorde idag när jag klev upp var att sätta på datorn för att försöka läsa på lite mer om holistisk och biostatisk hälsa. Sedan har jag chillat hos älskling med honom tills far min hämtade mig för vi och lillebror åkte hem till kusinerna för att gratta Gustav. Nu är jag hemma i Bomhus och sitter framför datorn återigen för att försöka läsa på lite om hälsa/ohälsa osv.
Känner matlukt upp till rummet mitt, pappa håller på att göra mat, tror vi ska äta kött, potatisgratäng och beasås.

Dagens mysoutfit.



Vad jag gjorde igår får bli ett inlägg senare, för just nu har jag inte tid :) Puss på er.


/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0