All min kärlek till dig

Tjohejs.

Så underbart det var att sova hos älsklingen inatt, ska även sova här en natt till. Vi har haft det så mysigt och trevligt :) Myskväll på högsta nivån ikväll. Ska alldeles strax sätta på en film. Först ska Danne komma hem från Time, har är där och köper läsk :) Fanta såklart, det är den enda läsken som är drickbar typ hehe.
Så nu ska jag "kärleka" med älskis all night long, älskar honom så otroligt mycket att det finns inte ord för det. Så härligt det känns med en pojkvän man trivs med och verkligen vill leva med, du är den rätte Danne, du är mitt hjärta. Föralltid vi <3

Annars idag har jag varit en sväng till Valbo med mor och far. Var även och grattade Sofie som fyller idag, Grattis på dig gumman <3 Fick skjuts av min gullisbror på moppen till Danne igen sen, haha det var kul :P Love my lovley brothaaa.

Nej men nu ska jag mysa. Ha en trevlig kväll allihop. Pussar! :)

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0