Vintertid

Hejsvejs.

Då var det snart kväller igen, egentligen skulle ju klockan vara sju nu men nu är det vintertid och en timma ska ställas tillbaka :) Dock är det väldigt mörkt tidigare nudå, jag märkte när vi satt vid matbordet tidigare att det för sjutton är skitmörkt ute när klockan bara är vid femtiden.

Allt jag skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle göra idag är gjort, plus att vi på hemvägen från Trödje där vi grattade en vi känner stannade på affärn och handlade lite. Juste jag körde ju också till Trödje :)

Nu har jag suttit här en stund och försökt komma på lite frågor som jag ska ställa imorgon på en intervju jag ska göra. Nervöst är det ju, men jag tror och hoppas att allt kommer gå bra :)

Ska strax gå över till grannarna med mamma och pappa på en fika och prata osådär :) Så ni får ha det så bra. Pusspåer.



/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0