Vilken härlig dag :)

Hejhej

Vaknad eupp med älsk idag hemma hos mig, underbart. Vi såg idol igår, tyckte nog inte riktigt att den rätta åkte. Sen blev det Twilight filmen, den var bra :) Är sist med att se den men ändå haha.

Idag har vi varit på stan och kikat runt, åt även middag där. Köpte present till pappsen också, han fyller dagen efter jag kommit hem från Skellefteå :) Det har varit en helmysig dag med bästaste Danne, det var dock jobbigt när vi skulle åt olika håll, var helt gråtfärdig. Nästa gång jag ser min underbara är på fredag, vilken känns som evigheter. Älskar min lilla sötnos<3

Nu håller jag på att fixa med allt inför imorgon. Ska fortsätta med det efter jag varit iväg med pappsen och bror min. Skriver mer sen :)

Pusspuss

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0