Tidsfördriv

Utseende:
Hårfärg: Brunett
Ögonfärg: Blå
Längd: 1.66 tror jag
Skostorlek: 38-39
Ålder: 19 och ett halvt ;)


Kärlek:
Har du hånglat nån i den här veckan? Ja
Har du en kille/tjej just nu? Ja <3
Gillar du någon? Ja jag älskar min kille.
Vem? Danne
Hur många förhållande har du haft? 2 st
Vem var du senast ihop med? Daniel nu :D
Saknar du han/hon? När jag inte träffar honom ja :)
Eller hatar du han/hon? Men nejje


Smak & Stil:

Vad har du på dig nu ? T-shirt, kofta och haremsbyxor
Hur ser dina kalsonger/trosor ut? Vita
Vad har du för stil? Vanlig? :P haha
Hur beskriver du en ''fjortis"? Ett par lager smink, kaxig attityd oså.
Hur beskriver du en ''plugghäst? En som pluggar mycket haha
Har du bytt stil någon gång? Jodå
Vem är din förebild? Dom närmsta bland annat :)

Bad Days:
Har du varit full? Ja haha igår senast
har du däckat? Ja
Har du rökt? Ja provat
Har du snusat? Ja provat men blää
Har du gjort något olagligt? Haha vet inte kanske det


Ja/Nej:

Är du allergisk mot något? Ja
Tror du på Gud? Vet inte
Har du en Bästis? Flera :)
Är du vegitarian? Nepps
Är du olydig? Alla är det ibland
har du vart med om ett stort gräl? Jo


Antingen eller
:
mjölk/saft- Saft..är allergisk mot mjölk -.-
ibumetin/alvedon- Alvedon
katt/hund- Katt
Cykla/gå- Cykla, det går fortare
öl/vin - Inget
Kött/fisk - Båda, men säger nog kött


Just nu:

Hur mycket är klockan? 19:24
Va ska du gör efter de här? Dricka saft och spela sims eller se true blood



/ Jossa

 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0