Snart helg igen :)

Hejhej

Nu är det torsdag och det börjar närma sig veckans slut, vilken betyder helg och det ska bli så skönt :)
Som ni säkert förstår sitter jag i PBL-gruppen och jobbar som varje dag typ, hehe. Vi har nu delat upp våran grupp på två eftersom det inte fungerade med sju personer i samma grupp och det blev bättre nu när vi delade :) Alla dom personerna i gruppen var sånna snälla människor men vi var tyvärr för många och studierna kommer nog bli bättre om vi delade oss så där har ni orsaken varför det blev så ^^



Senare kommer min favorit hit, han ska sova här :) Far min åker bort idag tills söndag och mamma är inte heller hemma under den tiden och brorsan ska sova borta så jag blir ensam hemma med djuren så Danne ska sällskapa med mig :) Love you <3

Nu ska jag tillbaka till studierna :) Pusspuss.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0