Snart är det dags

Hejhej

Det kändes att man ställt om klockan igår en timme bakåt + att det var skönt att sova en timme mer :) Klockan tio träffade jag min grupp och pratade om lite funderingar angående seminariumet vi har imorgon kl.9 på morgonen, tidigt.
Åt nyss en sån här god Kindermaxi-godis :) haha. Gottigottgott.



Snart är det dags iallafall för intervjun, vi ska göra ett skoljobb och måste därmed göra en intervju för att kunna sammanställa allt i en typ uppsats som är litteraturanknyten.
Nervös som jag är får jag ont i magen och vet inte vart jag ska ta vägen. Försöker dock lugna ner mig med en Kinder maxi ;) haha!

Nej men ni får veta sen hur det gick på intervjun.

Pusshej så länge.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0