Samma visa idag igen

Godmorgon.

Här sitter jag som en död fisk idag igen, fattar inte hur trött man kan vara. Vi har PBL-möte nu, eller vi började klockan nio. Efter mötet ska jag och Nadja i min klass försöka på något sätt plugga in allt i våra huvuden :) Haha hoppas vi lyckas :D

Just det, jag rensade datorn igår. Hade så otroligt mycket skit och massor av bilder som inte behövs. Skönt att ha det avklarat ;)



Jag vill ha en ledig vecka eller två, göra något trevligt med min älskling. Typ åka nånstans där inget internet finns och bara njuta av en fridfull vecka och ta det lugnt med honom :) Åka cross vill jag göra med han också, det är ju sktikul :D Gud så skönt att sova borta i en eller två veckor och göra något annat än tänka på skolan och sånt. Får hoppas min dröm smäller in snart ;)

Nej men nu ska jag ta och logga ut härifrån, skriver sen. Ha det bra puss puss :)

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0