Rensning

Hej på er.

Gud så skönt att seminariumet är över nu, att man alltid ska vara så nervös varje gång :) Dryygt.

Innan det hjälpte Linnea mig med att rensa ut min byrå som alltid är proppfull av kläder, och mitt lilla förråd som även det var fyllt med massa kläder. Utan Linnis hjälp hade jag nog inte kunnat rensa ut allt som vi rensade ut, haha jag är sämst på att rensa ^^

 
Dom här två påsarna fyllda med kläder ska slängas. Jag undrar fortfarande varför jag inte kastat dem tidigare, hehe.


Dom är tre påsarna ska jag ge till någon bra organisation som får ta det de vill i påsarna som kan vara till användning där pengarna sen går till fattiga eller nåt liknande :) En god gärning.


Ja men nu ska jag resna skor också.. så ha det bra :)

Pusspuss.

/ Jossa


Kommentarer
Postat av: tessan

ja behöver rosa kläder till helgen :D SLÄNG INTE!!

2009-10-01 @ 20:40:38
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0