Nyvaken

Morsning.

Vaknade för bara en liten stund sedan, men pallade inte ligga kvar pga. huvudvärken. Nu sitter jag här vid datorn och chillar, trevlans.
Igår åkte jag hem till älskling, niiiice! Hade saknat min lilla prins :) <3 Jag hade tänkt åka hit idag egentligen men eftersom jag fick veta av vår lärare efter seminariumet att vi är ledig fram till måndag typ. Så jävla skönt, så jävla behövligt. Vi är lediga pga. att vi avslutade en kurs igår och påbörjar en ny till veckans början. Hoppas den kursen blir lika intressant men inte lika svår :D

Just det, igår bokade jag och pappa resan upp till Skellefteå igen, den dryga och långa resan igen..suck men hoppas det blir roligt där borta :)
 

Nu ska jag ta och kika runt på facebook och bloglovin. Är ju fortfarande nyvaken så jag orkar inte skriva mer.

Pusspuss.

/ Jossa
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0