Nytt i min garderob

Godmorgon gott folk

Vad som står på schemat idag är först och främst seminarium (ja, jag vet .. Igen) vilket inte gillas. Jag vet dock inte hur seminariumet kommer gå till eller alltså vad vi ska snacka om eftersom man inte får veta det. Blä. Det gör mig ännu nervösare. Men man får ta det som det kommer? Man kan inte alltid förbereda sig även om man skulle vilja det.

Vad som mer händer får vi se sen, jag vet inte just nu. Känns som en sego ch tråkig dag idag, hoppas den inte blir det :)


Idag ville kameran och datorn samarbeta så här har ni mina inköpta grejer från igår:

 
 
         

Superskön mjukisdress: Cubus 199:-/styck
Leggings: H&M 79,50:-
Skor: Dinsko 399:-


Nu ska jag ta och göra något annat. Typ göra mig iordning, spela sims eller något som lugnar mig ifrån nervosteten?! ^^

Puss.

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0