Myspyskväll med bästaste

Tjabba :)

Det blev lite ändrade planer igår ändå. Jag och Danne åkte aldrig hem till hans pappa utan pappan + hans tjej kom till oss istället. Och innan det var jag på Maxi med mamma och pappa :) Och den där lilla saken jag skulle fixa i skolan gjorde jag nu istället för igår, ville ha en helt ledig dag + att det gick superfort att ändra det jag skulle ändra. Fast lite duktig var jag ändå igår, jag fixade en person som jag ska intervjua, alltså skolarbete. Kommer vara nervöst :P

Danne sov hos mig igår, vi kikade lite på tv, bland annat på filmen Little miss sunshine som faktiskt var rätt bra :) Spelade lite spel sen haha, och hade en mysig kväll tillsammans :)
Jag älskar dig så mycket alltså <3

Dagens planer just nu
Vakna upp + käka frukost med älskling
Fixa referenserna i skolarbetet
Åka med familjen och gratta en som fyller år

Det är vad jag vet hitills, vi får se vad som pluppar upp mer.

Pusshej.

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0