Vi vill ha snöööö nu

Hallå bloggen

Samma visa idag igen som de närmsta dagarna, haha vilket liv. Nej men jag gick ju upp till mötet vi hade kl. 9 imorse, är dock ännu inte klar för idag med skolan men så småningom hoppas jag, hehe :)

Just nu skulle det vara trevligt att ha massa snö ute och sitta här inne med tända ljus, lite musik i bakgrunden och ha min favoritDanne här :) Men istället lär man plugga..och ingen snö finns det heller :(

En något hemskt gammal bild från typ en kall höstdag ser ni nedan ^^ Ingen mer höst nu tycker jag, nog med att det kan vara mysigt men jag fryser nå förjäkligt. Iof kommer jag frysa mer när snön kommer kanske men det är mysigt med snö :)



Nog om snö.. Nu ska jag återgå till mitt pluggeri och fixa klart det innan andra saker händer i skallen på mig ;P

Pusspuss.

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0