Min dag

Hejhej på er.

Idag tog jag mig en riktigt skön sovmorgon, jag vaknade tjugo i tolv och åt frukost med älskling. Sedan besökte vi hans syrra som är med barn, vi och dessutom dom fick reda på det för någon dag sedan bara :D Så himla roligt att hon ska få en liten plutt. Längtar tills den ploppar ut :) Annars idag har jag varit med Dannes syrra och brorsa och handlat och varit barnvakt en liten stund till Dannes brorson. Jag och Danne har även varit till bibloteket så jag kunde låna lite böcker till skolarbetet, så vi har hunnit med en del idag.




Nu sitter jag med min grupp och samtalar om vårt arbete vi håller på med. Vad som händer efter det får vi se :)

Ska fortsätta nu, pusspuss

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0