Måndageftermiddag

Helloo.

Efter pluggandet idag har jag inte gjort mycket. Nu när det är så dåligt väder vill man inget annat än håll sig inomhus, gärna med sin älskade men tyvärr ska han bort ikväll. På torsdag till söndag är det bara jag här hemma eftersom familjen är borta, så kattvakt är min uppgift för min lilla pärla smulan, samt hålla huset i gott skick tills dom kommer hem igen, men det är no problems :) Älsklingen min ska sova här hos mig då så slipper man vara ensam, så det blir jättetrevligt <3 Love you sötis.

Nu ska jag nog se mitt tredje avsnitt från True blood för idag, har man sett ett avsnitt lär man se mer pga av att man fastnar i det och varje avsnitt slutar så spännande. Har även päbörjat säsong 2 :)

Me right now.
 

Pusshej, dags för middag strax!

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0