Lycka!

Hejhej.

Jo just nu kan man säga att jag är glad. Seminariumet gick oväntat bra för oss och vi behövde inte hela 45 minuterna tyckte vår lärare eftersom vårt dokument vi skrivit var så bra, LYCKA.
Mitt examinationsarbete började jag med idag också, som jag ska skriva bland annat utifrån intervjun jag gjorde igår som gick bra, LYCKA.
Och arbetet trodde jag skulle vara en trög början och att jag inte skulle komma på något att skriva men fantasin flödade och TJOPP så hade jag en sida plötsligt redan, så jag har kommit en bra bit in i arbetet, LYCKA. Ska nu bara låna några fler böcker på bibblan så jag har mer referenser att utgå ifrån :)

Men något som är en riktig lycka för mig, det är då min pojkvän som jag älskar så mycket. Ska träffa han på torsdag, saknar min plupp <3



Nu ska jag inte skriva mer utan ska nog se ett avsnitt true blood ;) Det var länge längesen nu.

Puss puss


/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0