Lite bilder pga av uttråkighet

Hellu.

Äntligen klar för idag, orkar verkligen inte plugga mer just nu iallafall. Är så trött i mitt huvud :P Nio imorse började vi och jag slutade med plugget nu så jag har haft en intensiv pluggadag, iof är klockan bara tre men man orkar inte plugga så mycket varje dag jämt. Väldigt tröttsamt. Speciellt när helgen närmar sig :) Jaja.. Ni kan ju få se lite bilder som knäppts på senaste tid.


Först lite hoppbilder som är en klassiker för mig HAHA.
Fråga mig inte varför jag jämt hoppar, jag lovar jag ska börja vara mer seriös på kort ^^
  



Två outfitsbilder på senaste veckan.
T-shirt, Gina               Mjukisdress, Cubus
Haremsbrallor, Gina   




Några bilder på ena katten Frida :)
På första bilder försökte hon smyga sig upp på bordet för att få våran fruskot.
På andra bilden ser ni en surbulle som inte ville gå ut på en prommis ^^
 


Försa bilden: jag och frida på prommis, hon flirtar till er ;)
På andra: älsklingen håller i en av hans syrras katter :)
         


Ska ta och roa mig med något annat nu, kanske spela sims en stund :)

Puss och kram

/ Jossa





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0