Kvääääll.

Hejsan.

Skönt med kväller nu kan jag säga, både för att man får sova snart och för att det är skönt med chill och inge plugg. Tidigare var jag, pappa och brorsan hem till mormor för hon skulle bjuda oss på middag :) Smulan var ju också med såklart, haha. Sen promenixade vi hem och jag satte mig här igen vid datorn för att återigen kika lite på studiena.

Här bakom mig hör jag Efterlyst på tv, undrar om man ska lägga sig i sängen med datorn och chilla och se lite tv kanske? :) Låter skönt, jag är rätt trött så. Men hade mycket hellre velat sova bredvid älskling inatt, men det går inte för han är hemma och jag är hemma så det får bli en annan dag. Älskar min Daniel<3

Right now
 

Puss och godnatt på er :)

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0