Kursträff nummer TVÅ

Skellefteå Campus

 




Ja imorgon är det dags igen att åka till skolan i Skellefteå på kursträff, precis som jag gjorde för ca 2 månader sedan. Det blir kul att träffa kompisarna :) Men saker som att utföra hjärt- och lugnräddning praktiskt och att ha seminarium inför folk är kanske inte lika kul :P Sedan vet jag inte vad mer vi ska göra men det visar sig.

Imorgon 11:57 går tåget från Gävle tågstation till Sundsvall där jag kommer möta upp en tjej i klassen som jag ska åka buss med ända upp till Skellefteå. Så ja, de närmsta dagarna befinner jag mig i den kalla delen av Sverige ^^

Nu när jag har packat klart, skrivit ut papper som ska med imorgon, fixat och donat är det dags för att lägga mig i sängen och ta det lugnt och se ett avsnitt av kanske 2½ män eller nån annan rolig serie :)

Pusspuss

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0