En trevlig dag med fina minnen :)

Hejhej

Idag efter jag gjort klart mina skolarbeten för dagen möttes jag och
Hanna vid bibloteket för att jag skulle låna lite böcker till skolan och Hanna lånade själv två böcker :) Vi tog sedan en prommis till stan där vi kikade runt i affärerna, kan visa vad jag inhandlade imorgon.
Vi köpte även sallad som man kan plocka ihop själv på Konsum som vi åt som middag hos Hanna sen :) Hälsade även på hennes söta hund Wille som var lite busig, gillade att bitas :P Men söt det var han dock :)

Vi tog oss sedan en promenix till
Stina där vi pratade, chillade och hon klippte mina toppar. Behövligt kan jag påstå. Ja men det var trevligt att träffa tjejerna och prata minnen och bara vara. Alltid kul att göra det :) <3

Kom hem för ett tag sedan bara, tog en promenix hem, det var lite kyligt.. Och mörkt för den delen, pratade med älskling hela vägen, lite småläskigt ute om kvällarna när det är alldeles mörkt ju ;)

Nu ska jag ta och göra mig klar för kvällen och sedan lägga mig i sängen för att se avsnitt av 2½ män och sen sova. Imorgon blir det upp i skaplig tid och fortsätta med examinationsuppgiften.

Puss och godnatt <3

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0