Dagens..

Dagens humör: Jodå, det rullar på.
Dagens klädsel: Mjukisar is the shiet
Dagens smink: Mascara
Dagens frisyr: Uppsatt i en bulle
Dagens planer: Vakna upp hos älskling, hem till Bomhus, skoltime
Dagens vill ha:  En till helg med min favorit :) <3
Dagens tråkigaste: Var ju tvungen att åka hem pga av skolan .. Inte för jag har något emot att vara hemma, men jag tycker så mycket om att vara hos Danne :)
Dagens saknad: Smulan, äntligen fick jag träffa henne idag :) Och även sommarvärmen!!
Dagens köp: Ingenting, lär hålla i pengarna nu innan trippen till Skellefteå
Dagens dummaste: Inget hitills
Dagens smarrigaste: Har inte käkat nåt än, så inget ?
Dagens tanke: Att Danne är den bästa och underbaraste människan <3 .. Och även att jag inte pallade med skolan idag för en ledig helg var suuperskönt.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0