Dagen efter

Hejhej

Som jag skrev i tidigare inlägg vad det Tessan födelsedagspartaj igår, som var så trevligt så :) Vi kollade lite på Idol också men eftersom man missade lite såg jag det igen alldeles nyss. Jag tyckte hellre Camilla skulle åka än Karolina. Men men, kanske nästa gång ;P

Jag har sån huvudvärk, är seg och svag i kroppen just nu så pallar inte skriva så mycket mer. Hatar dagen efter, haha men jaja nu ska jag ta och göra något annat.

Hoppas du hade det bra igår Tessan :) <3

Puss.

/ Jossa

Kommentarer
Postat av: tessan

jag hade jättekul och hoppas du hade det med :) så glad att du ville komma. som sagt, de blev kanske lite för mycket utav de goda hehe :) tack för en trevlig kväll <3

2009-10-10 @ 13:47:11
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0