Bibloteket, mitt andra hem ?

Hallå hallå.

Nyss hemkommen från bibblan med Linnea, hittade ett par böcker som jag hoppas kan vara till nytta till mina studier. Ska ta och kika i dom nu tänkte jag, men har verkligen ingen ork eller lust idag att plugga. Så jag ska försöka litegrann och se hur det går, hoppas man hittar något vettigt iallafall.

Efter bibblan gick vi till stan för jag skulle lämna in min mobil på lagning då en knapp slutat fungera. Där knappen slutade fungera hade jag den en vecka till ungefär sen bytte jag till en annan mobil som jag lånat av älskis som jag nu har haft mellan 1-2 veckor kanske. Så äntligen tänkte jag när jag lämnade in den så jag nångång får tillbaka den :) Och han i affären frågade mig; vad som var fel med mobilen!? Jag hade ju redan berättat att en knapp slutade fungera tänkte jag men jag tog det igen.. Då tryckte han på den knappen och det visade sig att den funkade ..... helt plötsligt :O Så skumt eftersom den inte fungerade tidigare.. Jaja skönt att man slapp lämna in den på lagning som skulle ta 2-3 veckor.

Sen gick vi även till stadium för Linni skulle köpa en sak där. Väl hemma nu då .. Som sagt ska jag försöka greppa tag i böckerna och komma igång men jag hittar inte motivationen just nu. Finns hundra olika saker som jag hellre vill göta än pluggandet just nu ^^



 
 
Jossa just nu. böcker jag lånade idag på första bilden..suck!
Längst ner till vänster ser ni min underbart sköna outfit för dagen. Mjukisdressen från cubus 199:-/st.

Pusspuss.

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0