Bakning

Hejhej.

Så här på kvällskvisten har jag inte gjort så speciellt mycket. Chillat här vid datorn, spelat lite Sims har jag också gjort :) Och alldeles nyss blev jag klar med bakningen. Det var längesen man bakade nu så det fick bli så :) Scones och chokladbollar blev det. Smakade just på sconesen, mumma så goda dom blev :) Nu blir väl brorsan och pappa glada när dom kommer hem efter hockeyn och det står chokladbollar i kylen ^^

Det kan faktiskt vara rätt trevligt att baka ibland. Men en sak jag hatar med bakning är att man blir kladdig om händerna. Usch det är bland det värsta som finns. Typ när degen hänger från fingrarna och vill inte lossna..uuuuhaa Panik.


Jag nyss när jag privade sconesen.
 


Jaha vad ska man göra nu då? Tråkigt det blev, ska nog ta och spela lite mer sims.. Då går tiden superfort :) sen får i se vad som händer.

Pusspåer.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0