Äntligen klaart :)

Hej på er :)

Klockan är bara halv två och jag är redan klar med mitt arbete, för en stund sedan faktiskt. Nu har jag hela dagen frii :) Skönt. Gick upp rätt tidigt idag och fortsatte med min examinationsuppgift som jag hållt på med nåra dagar. Så det känns bra att den är klar, en sak ur världen :)

Just nu sitter jag med färg i mitt hår och det klias som fan. Det är faktiskt första gång jag färgar med mina egna händer så det är lite nervöst över hur resultatet blir haha. Annars har mamma eller kompisar gjort det på mig. Jaja. Nu ska jag ta och göra något annat tills det är dax att skölja ur skiten :)

Dagens planer
Göra klart arbetet
Fräga håret
Middag hos mormor
Tänka ut en present till far min
Kanske åka till stan om man orkar?
Skriva ut papper och sånt jag behöver ha med till Skellefteå
Chillkväll

Pusspuss

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0