Vi kör på en dagens innan jag åker!

Dagens humör: Nervös och positiv
Dagens klädsel: Mjukiströja och mjukisbyxor
Dagens smink: Mascara och lite sånt
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens planer: Åka till Skellefteå
Dagens vill ha:  Vill ha med mig min älskade Daniel till Skelle så jag slipper vänta tills fredag innan jag får träffa honom igen!
Dagens tråkigaste: Det kommer garanterat vara bussresan, fyfan vad låångt
Dagens saknad: Danne, saknar honom redan. Det kommer bli jobbigt att vänta till fredag <3
Dagens köp: Inget ännu
Dagens dummaste: Väckarklockan, jag hade gärna sovit ett tag till
Dagens smarrigaste: Har inte käkat något ännu
Dagens tanke: Hur underbar och bäst Danne är <3 Och hur seeeeg min resa kommer bli till Skelle för det är så långt

 
<3 I love you.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0