Uttråkighet

NOVEMBERTESTET!


Har du under de senaste två veckor:


Druckit Alkohol ?
- Nepp
Saknat någon du inte borde sakna? - Nej
Hört någon snacka skit ? - Nej inte vad jag kan komma på nu
Skolkat från skolan ? - Nej, men hur skolkar man från en nätbaserad distansutbildning? :D
Hjälpt någon som har kärleksproblem? - Ja haha
Pratat med en riktigt bra vän i teleofnen ? - Japp
Blivit irriterad på någon ?- Nja lite irriterad kanske


Dig själv:

Trivs du med ditt utseende? - Inte speciellt
Vad är din normala hårfärg ? - Blond
Vart vill du helst bo ? - Hos min fina pojkvän :)
Redo för barn ? - Ja, men tyvärr är inte min ekonomi det
Redo för att flytta hemifrån ? - Kan jag lova, tyvärr säger ekonomin ifrån där med, men jag bor ju hemifrån ibland kan man säga :)
Använder du linser eller glasögon ? - Nepp

Du och kärleken:

Har du pojk/flickvän ? - Ja en underbar pojkvän :)
Är han/hon äldre eller yngre än dig ? - Sex år äldre
Namn på din första största kärlek ? - Daniel, min första pojkvän som jag var tillsammans en väldigt kort tid var en förälskelse bara
Saknar du din första största kärlek ? - Jag har honom fortfarande, min Daniel <3
Om du har pojk/flickvän , hur länge har ni vart tillsammans ? - 1 år och 8 månader :)
Hur ofta träffas ni ? - Några dagar i veckan, det vill säga rätt ofta :)
Hur ofta pratar ni med varandra i telefonen? - Varje dag
Vem av er tog första steget till första kyssen ? - Man kan nog säga båda


Pengar:

Tjänar du egna pengar ?
- Nej, studerar
Hur mycket pengar går per månad åt kläder ? - För mycket :P
Gillar du allt du köper ? - Jodå, annars köper man väl det inte ?
Hur mycket pengar tror du att du lagt ut på hårprodukter? - Inte allt för mycket, det är väl hårfärg då och då och lite andra produkter
Sparar du till något ? - Nej inte just nu tror jag
Har du pengar på ditt konto nu ? - Jodå men det är julklappspengar
Hur mycket pengar går åt till alkohol i månaden ? - Olika varje månad så det är svårt att säga
Betalar du allt du behöver ? - Nej




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0