Transformers, Supersugen och På spaning med Bridget Jones

Ni har antagligen sett denna film redan. Filmen såg jag med Danne i helgen, har dock sett delvis av den förut men var tydligen trött för jag somnade. Men filmen är ju sevärd, den är bra tycker jag :) Jag trodde inte jag skulle gilla den så mycket eftersom det inte är en "Josefin-film" men den var bra :)






Vi såg även filmen Supersugen eller Superbad på engelska. Den var rolig och man skrattade väl lite då och då. Den tycker jag ni ska se med! :) Speciellt om ni har tråkigt och vill se något lite roligt :D






Igår såg jag och Linnea filmen På spaning med Bridget Jones, den har nog många av er sett för den har några år på nacken. Men den är bra och lite halvrolig tycker jag, se den med! :)



/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0